صحافی گالینگور پایان نامه چیست ؟

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بعد از اتمام نگارش پایان نامه، باید  چاپ و صحافی گالینگور پایان نامه انجام دهند.گالینگور جلد سختی است که با چرم پوشانده شده است،که می تواند همراه با طلاکوبی باشد.تنها فرق قابل مشاهده در صحافی گالینگور پایاتن نامه ها ، رنگ گالینگور می باشد.که در آیین نامه نگارشی دانشگاه همه اظلاعات آمده است.شما می توانید به صورت غیر حضوری فایل پی دی اف پایان نامه را جهت پرینت و صحافی گالینگور ارسال کنید،و در کم ترین زمان و مناسب ترین قیمت پایان نامه خود را به صورت پستی دریافت کنید.


چرا موسسه همیارتز را برای انجام صحافی پایان نامه انتخاب کنیم ؟

موسسه همیارتز ، در زمینه مشاوره پایان نامه هم فعالیت دارد پس برای اکثر دانشگاه ها انواع خدمات را انجام داده است و از چند و چون صحافی پایان نامه اطلاع دارد.با خب راست .و یک چاپخانه برای انجام صحافی پایان نامه دانشجویان دایر کرده است.و انواع پرینت و چاپ و صحافی یک رو طلاکوب پایان نامه و صحافی دو رو طلاکوب پایان نامه، به صورت معمولی و فوری و با بهترین کیفیت گالینگور و قابلیت انجام در انواع رنگ ها و مناسب ترین هزینه ارایه می دهد.

چاپ پایان نامه

قیمت صحافی پایان نامه و زمان انجام آن

قیمت صحافی گالینگور پایان نامه بستگی به نوع گالینگور طرح ایرانی یا طرح خارجی و اندازه صفحه و تعداد صفحات پایان نامه و یک رو و دو رو بودن آن دارد.و بستگی به معمولی و یا فوری بودن کار شما زمان بین چند ساعت تا 2 روز متغیر است.

چه اطلاعاتی لازم است که دانشجو برای انجام صحافی و گالینگور ارسال کند؟

در آیین نامه نگارشی دانشگاه که هم راجع فرمت بندی پایان نامه گفته می شود ، و هم راجع به ویژگی هایی که صحافی گالینگور پایان نامه شما داشته باشد همه چیز درج شده است که شامل رنگ گالینگور( سرمه ای،زرشکی،سبز،قهوه ای،قرمز) و جلد پایان نامه که یک رو یا دو رو است،تعداد صفحات پایان نامه یک رو یا دو رو بودن آن ها،آیا صفحات سیاه و سفید یا رنگی چاپ شوند،معمولی یا فوری کار خود را می خواهید.
برای ثبت سفارش چاپ و صحافی و گالینگور پایان نامه می توانید از طریق های زیر با موسسه در ارتباط باشید. در قسمت رشته تحصیلی می توانید از واژه گالینگور استفاده کنید.

برای ارتباط رایگان با مشاوران تخصصی همیار تز ، به سه طریق میتوانید اقدام کنید :

1_ تماس تلفنی ، واتساپ ، تلگرام ، پیامک با شماره تماس های،
09044069474

2_ از طریق ثبت اطلاعات اولیه (ثبت نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و رشته تحصیلی) اقدام فرمایید، تا مشاوران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

3_  فایل و توضیحات خود را به آدرس ایمیل hamyartez@gmail.com ارسال کنید.