دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام سمینار و پایان نامه یا مقاله خود به شبیه سازی با نرم افزارهای تخصصی رشته شان نیاز پیدا می کنند.

چرا شبیه سازی با نرم افزار انجام می دهیم ؟

با شبیه سازی توسط نرم افزارهای مختلف می توان سعی و خطای انسانی را با زمان و هزینه خیلی کمتر انجام داد. و اگر به نتیجه قابل قبولی دست یافتیم می توانیم آن را در دنیای واقعی بهره گیری کنیم .
Simulation with software
Simulation with software

فصل چهارم ،فصل شبیه سازی با نرم افزار

با توجه به روش تحقیق که در فصل سوم تعریف کرده اید،با توجه به موضوع پایان نامه خود شبیه سازی را پیاده می کنید.در واقع به نرم افزار رشته تخصصی رشته مان، یه سری ورودی ها را می دهیم و یه سری خروجی ها را دریافت می کنیم .

اسامی برخی از نرم افزارهای تخصصی

در رشته های تخصصی برای مدلسازی و شبیه سازی 200 الی 300 نرم افزار مختلف وجود دارد که اسم برخی از آن ها اورده ایم که دانشجویان از بابت آموزش و مشاره د مورد آن ها آسوده خاطر باشند.p>comsolspss_lingo_lisrel _eviews_epi info_genstat_jmp_maple_medcalc_ncss_sage_scipy_socr_labview_abaqus desktop_gvsig_arcgis_solidworks_statistica_gauss_matlab_gretl_limdep_minitab_scavis و ده ها نرم افزار دیگر

و همچنین به لینک معرفی رشته های فنی و مهندسی مراجعه کنید.
برای آشنایی با آموزش های نرم افزارهای تخصصی رشته تان به لینک آموزش نرم افزار مراجعه کنید.
موسسه آموزشی و تحقیقاتی همیارتز، در زمینه آموزش و مشاوره و انجام شبیه سازی با نرم افزار های بالا برای همه پروژه های دانشجویی از جمله پایان نامه ، کتاب، مقاله مشاوره می دهد.

برای ارتباط رایگان با مشاوران تخصصی همیار تز ، به دو طریق میتوانید اقدام کنید :

1_ تماس تلفنی ، واتساپ ، تلگرام ، پیامک با شماره تماس های،
09044069474
09217869592
09046592557

2_ از طریق ثبت اطلاعات اولیه (ثبت نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و رشته تحصیلی) اقدام فرمایید، تا مشاوران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

3_ارتباط از طریق ایمیل

hamyartez@gmail.com