در این مقاله قصد داریم به مساختار مقاله کلاسی و بررسی افراد و مراکزی بپردازیم که به انجام مقاله آموزشی در مقاطع مختلف می پردازند توضیحاتی ارائه دهیم. با ما همراه شوید!

انجام مقاله کلاسی

امروزه با توجه به پروژه های متعددی که بر عهده دانشجویان گذاشته می شود، برنامه ریزی برای انجام و تحویل به موقع آن با مشکل رو به رو می شود. در نتیجه دانشجویان در مقاطع مختلف تصمیم می گیرند هم برای بهتر انجام شدن روند تحقیق کلاسی و هم برای کم شدن پروژه هاق خود از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرند. علاوه بر این افراد نیاز دارند برای انجام هر چه بهتر مقالات خود با افراد با سابقه ارتباط برقرار کنند.گروه پژوهشی همیارتز علاوه بر انجام پایان نامه ،مقاله کلاسی و تحقیق کلاسی نیز انجام می دهد.
انجام تحقیق دانشجویی
انجام مقالات کلاسی کارشناسی ارشد و دکتری

ساختار مقاله کلاسی

در اکثر موارد انجام مقاله کلاسی شش بخش اصلی دارد:

1.انتخاب موضوع( که یا توسط استاد راهنما تعیین می شود یا به شما حیطه مرتبط گفته می شود و خود شما یا تیم همیارتز برای شما موضوع انتخاب می کند)

2.بخش دوم چکیده ( عصاره و اصل مطلب مقاله شما نشان می دهد)
3. بخش سوم مقدمه(در این بخش به اینکه چرا این موضوع را انتخاب کرده اید و چه پژوهش و مقاله های مرتبط با کار شما وجود دارد، می پردازید)
4.بخش چهارم بدنه اصلی(شامل فرضیات کار شما و اشاره‌ای دارد به پژوهش‌های انجام شده و تشریح تحقیق شما و قسمت اصلی و بیشترین حجم مقاله مربوط به این بخش می باشد)
5. بخش پنجم نتیجه گیری( نتیجه گیری پایان مقاله کلاسی گنجانده می شود)
6.بخش ششم منابع (مقالات و کتاب های استفاده شده در تهیه مقاله کلاسی را قرار می دهید)

انجام مقاله کلاسی و اصلاحات مربوطه

نوشتن مقاله و ارائه آن در کلاس چه به صورت اختیاری و چه با اجبار استاد تاثیر بسیار زیادی بر درک بهتر مفاهیم و یادگیری دانشجویان می گذارد. مقاله ای ارزشمند است که به طور دقیق و درست نوشته شود. اگر مقاله ای نوشته اید و نیاز به ویرایش دارد ،برای اینکه مقاله شما نمره خوبی دریافت کند ما این کار را به صورت دقیق برای شما انجام می دهیم. همیارتز 09044069474

انجام مقالات کلاسی برای کارشناسی ارشد

یکی از مواردی که دانشجویان در دوران تحصیل خود در مقاطع مختلف به خصوص کارشناسی ارشد باید توجه کنند، نوشتن و ارائه مقالات کلاسی است که علاوه بر بار علمی جذابیت زیادی برای دانشجویان داشته باشد. برای این کار کافی است با ما ارتباط برقرار کنید تا با توجه به موضوع و عنوان مدنظرتان، مقاله ای جامع و کامل برای شما تهیه شود.

مقاله کلاسی مقطع دکتری

دانشجویان دکتری فرصت کمی برای نوشتن مقاله دارند و درگیر پایان نامه هستند. در نوشتن پایان نامه فرد نیاز دارد با افراد با سابقه در آن قسمت مشورت کند و از آن ها کمک بگیرد. ما شما را در نوشتن پایان نامه، انواع مقالات و… کمک می کنیم. تیم ما متشکل از افراد در رشته های مختلف و با مهارت بالاست که با خیال راحت می توانید موارد مورد نیاز خود را بیان کرده و در نهایت پروژه، مقاله یا پایان نامه جامع و کامل و منحصر به فرد تحویل بگیرید.

سایت های معتبر برای سرچ مقاله ها و نشریه ها :

توجه!

در صورتی که نیاز به یک مقاله یا انواع پروژه با کیفیت بالا و در زمینه های مختلف دارید کافی است به ما مراجعه کنید. فرقی نمی کند مقطع تحصیلی شما کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری است. تیم حرفه ای ما از پس تمامی مقالات بر می آید و آن را با کیفیتی بالا به شما ارائه می کند.

هزینه و زمان انجام مقاله کلاسی و انجام تحقیق دانشجویی چقدر می شود؟

مقدار هزینه و مدت زمان انجام تحقیق بسته به هر مقاله متفاوت است و پس از بررسی توسط متخصصان همیارتز،به طور دقیق اعلام می شود.
شما می‌توانید برای ثبت تحقیق کلاسی خود از طریق راه های زیر اقدام کنید :
1.فرمی که در پایین صفحه قرار گرفته را پر کنید.
2.به شبکه‌های اجتماعی همیارتز شامل ایتا، تلگرام و واتساپ پیام ارسال کنید.
3.با مشاوران همیارتز تماس بگیرید: 09044069474

کلام پایانی

امروزه اکثر دانشجویان و دانش به دنبال پیدا کردن افراد یا مراکزی هستند که به انجام مقاله کلاسی، انواع پروژه در هر مقطع و زمینه ای بپردازند. مراکز یا افرادی که برای این کار انتخاب می شود باید معتبر باشد تا مقاله و پروژه تحویلی از همه لحاظ برای اساتید قابل قبول باشد در نتیجه برای این کار باید از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. ما این کار را به درستی با داشتن تیمی قدرتمند از لحاظ علمی و خلاقیت داشتن برای شما انجام می دهیم.

برای ارتباط رایگان با مشاوران تخصصی همیار تز ، جهت انجام پروپزال و انجام پایان نامه به دو طریق میتوانید اقدام کنید :

1_ تماس تلفنی ، واتساپ ، تلگرام ، پیامک با شماره تماس های،
09044069474

2_ از طریق ثبت اطلاعات اولیه (ثبت نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و رشته تحصیلی) اقدام فرمایید، تا مشاوران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و به طور کامل شما را راهنمایی کنند.